ORIENTACIONS PER A PROGRAMAR AMB DISSENY UNIVERSAL I ACCESSIBILITAT (DUA-A)

Et presentem una sèrie d'orientacions pràctiques que et facilitaran la incorporació dels principis del disseny universal i l'accessibilitat quan programes les teues situacions d'aprenentatge o qualsevol activitat d'aula.

Té dues parts: la primera se centra en identificar barreres i crear un context d'aprenentatge accessible per a tot el grup i la segona conté orientacions perquè apliques el disseny universal quan programes donant oportunitats per a la participació i l'aprenentatge a la diversitat de l'alumnat del grup. Aquestes orientacions constitueixen una guia oberta a partir de la qual adequar la programació a les característiques del grup i no ha de considerar-se un instrument tancat sinó un punt de partida.

Orientacions DUA-A val (general)

Orientacions DUA-A val GENERAL  (v. imprimible)

 

Vos recordem que s'ha actualitzat el capítol 4 de la publicació al marc curricular LOMLOE en el qual s'aprofundeix sobre les situacions d'aprenentatge accessibles. A més, s'ha creat una pàgina de materials complementaris per a aquest capítol.

 

 

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies