El trànsit entre etapes infantil-primària-secundària

JORNADES INFORMATIVES DE TRÀNSIT ENTRE ETAPES
15, 16, 17, 18 i 19 DE JUNY 2020

Donades les actuals circumstàncies, des del Cefire Territorial de Castelló, hem considerat reconduir les Jornades de Transició entre Etapes (a priori presencials), en aquestes Jornades informatives modalitat en línia.

En aquests moments, on les directrius educatives ens indiquen que hem de planificar canvis organitzatius i metodològics per a atendre de la millor manera a l’alumnat, en especial a l’alumnat que cursa el primer de l’ESO el curs vinent, us proposem un intercanvi d’experiències, que pensem sempre serà d’utilitat a l’hora d’encetar els canvis als nostres centres. A més, d’una conferència i taula d’experts (podeu consultar el programa de les jornades per conèixer els detalls).

Tant la conferència, experiències i taula d’experts es gravaran en vídeo i estaran disponibles a la nostra web en l’apartat corresponent.

Us esperem a la plataforma webex! Pots fer ja l’inscripció ací!