III Olimpíades Industrials de la CV

El passat 9 de maig va tindre lloc a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial (ETSII) de la UPV la fase final de la II Olimpíada d’Enginyeries Industrials Comunitat Valenciana. Organitzada conjuntament per la ETSII i per l’Escola Tècnica Superior Aeroespacial i Enginyeria del Disseny (ETSIADI), en col·laboració amb CEFIRE CTEM (Específic d’Àmbit Científic, Tecnològic i Matemàtic), l’Associació del Professorat de Tecnologia de la Comunitat Valenciana (APTCV), COGITI Valencia y el COIICV Col·legi d’Enginyers Industrials Comunitat Valenciana.

A aquesta cita arribaven els equips finalistes seleccionats en la Fira Tecnològica 24 que ha sigut la fase I d’aquestes Olimpíades. En aquesta última fase, a més d’exposar els seus projectes, els participants van haver d’enfrontar-se a una prova teòrica que determinaria els guanyadors:

Projectes guanyadors

Categoria A: projectes de 3r i 4t d’ESO:

Proyecto Led tenis, del IES La Melva, Elda.

Categoria B: projectes de 1r i 2n de batxillerat.

Traductor Braile, del IES La Melva, Elda.

Categoria C: projectes de cicles formatius de grau superior.

AIRPPROACH, IES Vall d’Alba, Castelló.

Els premis per als equips guanyadors han sigut una tauleta i, per als de Batxillerat o Cicles Formatius, la classificació per a la fase espanyola de les olimpíades, així com sis ajudes per a l’estudi dotades amb 1000 euros cada si es matriculen en un grau de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial o la d’Enginyeria del Disseny de la UPV.

Les autoritats presents en el lliurament de premis de premis:

D. José Alberto Conejero Casares – Vicerrector de Estudiantes y Emprendimiento

D. Juan A. Monsoriu, Director de la ETSID.

Dña. Ester Giménez Carbó, Directora d’Àrea d’Alumnat, Rendiment i Avaluació Curricular Vicerectorat d’Estudiants i Emprenedoria

D. Miguel Ángel Sánchez Romero, Subdirecció alumnat/TFGs i TFMs. ETSII. Universitat Politècnica de València.

D. Juan Checa Fernández, Gerent del COGITI València

D. Alicia Herrero Debón, , Subdirectora d’Emprenedoria i Generació Espontània- UPV