ELS TALLERS DE MENUDACIÈNCIA

Ja estan en inscripció Els tallers de Menudaciencia. Per fi, enguany, hem pogut organitzar unes jornades, íntegrament presencials, per a proporcionar al professorat de Primària recursos experimentals per a portar a l’aula. Es realitzaran en el CEIP “Federico García Lorca” de València. Consistiran en tallers de diferents temàtiques en els quals els mestres i mestres podran realitzar, amb materials manipulatius, interessants experiments científics que faran les delícies del seu alumnat mentre aprenen i es diverteixen.

Durant tres vesprades de maig podrem gaudir d’una varietat de tallers simultanis, amb documentació didàctica. Al començament de cada sessió comptarem amb actuacions estel·lars de reconeguts experts, que ens contagiaran la seua emoció i entusiasme per la tasca docent en el camp de les ciències experimentals.

El programa és el següent:

PRIMERA SESSIÓ-DIJOUS, 5 DE MAIG DE 2022

HORARICONTINGUT
17:30 – 18:00Enfocament experimental centrat en l’alumnat Pepe Viana Sánchez, assessor del CEFIRE d’Infantil
18:00 – 19:00Ecosistemes: EcotarrosEl fascinant món de las plantesEfectes magnètics xocantsHórror vacui
19:00 – 20:00Ecosistemes: EcotarrosEl fascinant món de las plantesEfectes magnètics xocantsHórror vacui

SEGONA SESSIÓ-DIJOUS, 12 DE MAIG DE 2022

17:30 – 18:00Ciencia al carrer César Sancho Martín, professor jubilat de FiQ
18:00 – 19:00El circ dels MinionsRèpliques de fòssiles i petjadesL’espira bojaQuè és eixa cosa apegalosa?
19:00 – 20:00El circ dels MinionsRèpliques de fòssiles i petjadesL’espira bojaQuè és eixa cosa apegalosa?

TERCERA SESSIÓ-DIJOUS, 19 DE MAIG DE 2022

HORARICONTINGUT
17:30 – 18:00Tallers espectaculars! Óscar Lozano Lucia, assessor del CEFIRE CTEM

Pots inscriure’t en l’enllaç: Els tallers de Menudaciencia.

No t’ho perdes!