FIRA DE TECNOLOGIA

Oberta la inscripció per a la Fira de Tecnologia de la Comunitat Valenciana

Us presentem la nova Fira de Tecnologia 2020, organitzada per CEFIRE CTEM (Específic d’Àmbit Científic, Tecnològic i Matemàtic). Tindrà lloc a la UPV (Universitat Politècnica de València), a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria d’Edificació ETSIE el 30 d’abril de 2020.

Amb quins projectes pots participar?

En la Fira de Tecnologia 2020 els projectes poden estar implementats amb electrònica digital, analògica, mecànica, pneumàtica, o qualsevol tecnologia que vulgueu presentar, a més a més es poden presentar projectes de qualsevol nivell (des de 1r ESO fins a Batxillerat o FP).

Quin alumnat pot anar a la Fira?

L’alumnat que presenta els seus propis projectes i l’alumnat interessat a conèixer els treballs d’altres centres. Cal tindre en compte que la Fira serveix per a l’intercanvi d’experiències i incrementar el seu interès cap a la tecnologia.

Professorat del mateix centre pot participar?

Sí. Cadascun selecciona els projectes amb els quals vol participar i prepara a l’alumnat per a explicar-lo al públic. Com a centre, tindreu una taula per a exposar els projectes.

Si esteu interessats en participar, cal omplir la inscripció en el següent enllaç: INSCRIPCIÓ.

Inscripció fins al 23 de març

Us esperem!