Musicaula: música i dansa en acció

Jornada formativa, 8 hores de durada. Ponència i tallers.

Dates: 3 i 4 de juliol, de 9.30 a 13.30 h.

Lloc: MUCBE (Benicarló)

OBJECTIUS:

SANTI SERRATOSA. PONÈNCIA: LA PERCUSSIÓ CORPORAL COM A EINA PEDAGÒGICA
Desenvolupar la creativitat, expressió corporal i sentit estètic a partir de seqüències, coreografies i jocs musicals.
Entendre el ritme com a recurs pedagògic i treballar la capacitat de concentració i atenció mitjançant la percussió corporal.
Potenciar diferents formes d’aprenentatge.
Assolir l’autoestima mitjançant l’autorealització, la planificació d’objectius i la participació en projectes col·lectius
Potenciar les relacions interpersonals així com el desenvolupament intra-personal, la integració social i el reconeixement dels altres.

SUSANNA MARIN. TALLER A: CANÇONS, CONTES, SONS

Sinopsi: Taller pràctic de propostes musicals, tant per a infantil com per als primers cursos de primària, a partir de cançons, contes, jocs i danses per treballar la música a l’escola.

Objectius:
Emprar cançons amb diferents finalitats didàctiques musicals.
Combinar contes i música.
Treballar les qualitats del so a partir de jocs, i músiques diverses.

LIDÒN VALER. TALLER B: INTRODUCCIÓ A LA DIRECCIÓ

Sinopsi: Donar pautes introductòries per tal de dirigir agrupacions escolars a nivell vocal i instrumental.

Objectius:
Conèixer el món de la direcció en general.
Introduir la tècnica bàsica per poder dirigir.
Dirigir un conjunt coral o instrumental.