ART THINKING. Disseny de materials artístics d’aprenentatge

Inscripcións ACÍ a partir del 20 de febrer

OBJECTIUS//

Promoure una actualització pedagògica a l’àmbit artisticoexpressiu afavorint el treball col·laboratiu i en context.
Fomentar l’expressió artística i/o física, com a generadores de coneixement, potenciant el pensament divergent i la creativitat.
Dissenyar i crear materials artístics d’aprenentatge.
Dissenyar experiències educatives més motivadores i creatives.
Introduir activitats de joc i experimentació artística en qualsevol assignatura.
Organitzar i guiar la seqüència d’aprenentatge de manera atractiva i visual.
Potenciar l’autoregulació i avaluació mitjançant la visualització del procés i resultats d’aprenentatge.

CONTINGUTS//

Promet no tornar a utilitzar un llibre de text: transformant les pedagogies invisibles del material escolar.
Pensament gràfic: autoedició de material gràfic d’aprenentatge.
Creació de materials artístics per al joc i l’aprenentatge.

TEMPORALITZACIÓ//

Sessió 1 en línia: Promet no tornar a usar un llibre de text: transformant les pedagogies invisibles del material escolar. Dimecres 19 d’abril (17.30 a 20)
Sessió 2 en línia: Pensament gràfic: autoedició de material gràfic d’aprenentatge. Dimecres 3 de maig (17.30 a 20)
Sessió 3 presencial: Creació de materials artístics de per al joc i l’aprenentatge parteix I: divendres 12 de maig (17.30 a 20.30)
Sessió 4 presencial: Creació de materials artístics de per al joc i l’aprenentatge. Part II: dissabte 13 de maig (10 a 14)
Sessió 5 en línia: Presentació de Kits de materials: dimecres 24 de maig (17.30 a 19.30)

LOCALITZACIÓ//

Les sessions presencials es realitzaran al CEFIRE d’Educació Infantil (Carrer de Jeroni de Montsoriu, 19, 46022 València)

PONENT//

Clara Megias (Madrid, 1984) és creadora i investigadora en Art + Educació. Doctora en Educació Artística per la Universitat Complutense de Madrid. Profesora en el departament d’Educació Artística, Plàstica i Visual de la Universitat Autónoma de Madrid. Imparteix docència en diferents facultats d’Educació de la Comunitat de Madrid i és sòcia fundadora de Pedagogías Invisibles, on coordina projectes de formació de professorat. Amb el seu treball reivindica el potencial de l’art contemporani com a eina d’aprenentatge transversal.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies