Intercanvi lingüístic amb el CEIP Els Tolls de Benidorm

El divendres 19 d’abril els PFQB de Reprografia i d’Artista Faller vam anar a Benidorm a realitzar un intercanvi lingüístic amb l’alumnat d’alumnat del CEIP Els Tolls a través del programa FIL (Foment d’Intercanvis Lingüístics) per promoure el valencià.

Va ser una experiència única. Setmanes abans vam fer un vídeo de presentació dels nostres tallers en valencià i els ho vam enviar.

Després vam estar enviant-nos correus electrònics en valencià per a conéixer-nos i contar-nos qui érem i quines coses ens agradaven.

Quan vam arribar a Benidorm ens van rebre molt bé. Ens van convidar a un esmorzar molt bo. En acabant vam fer activitats esportives i lúdiques amb l’alumnat de sisé de primària de Els Tolls.

També vam ballar junts una cançó molt divertida.

Finalment, l’alumnat del PFQB d’Artista Faller va fer un taller per a fer uns ninotets de granotes, ja que és la mascota del centre. El PFQB de Reprografia va fer un taller de xapes amb frases motivadores en valencià on l’alumnat podia triar-se la seua xapa i fer-se-la ell mateix.

Va ser molt divertit perquè els va agradar tant el taller que després els alumnes de Els Tolls volien que els dedicaren amb signatures els calendaris plastificats que els havíem regalat.

Finalment, vam dinar vora mar en la cala de Finestrat i vam gaudir d’una passejada per allí.

Una experiència a repetir!