Trasllat d’expedient

L’alumnat podrà sol·licitar un trasllat del seu expedient acadèmic al nostre centre des d’un altre conservatori o centre privat autoritzat. El trasllat podrà fer-se efectiu en cas que hi haja una plaça vacant en el nostre centre en el curs i en l’especialitat del sol·licitant si és el cas. Els trasllats estaran supeditats al fet que l’alumnat tinga l’edat per a cursar de forma ordinària les ensenyances elementals o professionals de Dansa, segons establix l’article 2 de l’Ordre 28/2011. En cas que hi haja alumnat amb edats superiors a les establides amb caràcter ordinari, el trasllat requerirà l’aprovació del Consell Escolar del nostre centre.

Les sol·licituds de trasllat seran resoltes per la direcció del centre en el termini màxim d’un mes des de la recepció de la sol·licitud, i es podrà entendre desestimada si no es dicta una resolució expressa en eixe termini. Contra aquesta resolució, les persones interessades podran interposar un recurs d’alçada davant de la direcció territorial d’Educació competent.

1. Sol·licituds de trasllat per al següent curs

En el cas d’alumnat que en finalitzar el curs actual vullga traslladar-se al nostre centre per al curs següent:

• En primer lloc, presentar la sol·licitud i resta de documentació durant el mes de juliol o principis de setembre.
  • En segon lloc, si la sol·licitud ha estat estimada, s’haurà d’esperar a que finalitzen les proves d’ingrés i d’accés, perquè tindrà prioritat de matrícula l’alumnat que les haja superat i el de les llistes d’espera.
  • En tercer lloc, es podrà formalitzar la matrícula si hi ha disponibilitat de places.

2. Sol·licituds de trasllat durant el primer trimestre del curs

En el cas de les vacants sobrevingudes, les que s’originen fins al 31 de desembre, s’oferiran en primer terme a l’alumnat de les llistes d’espera de les proves d’ingrés i d’accés. Pel que fa als trasllats:

• En primer lloc, l’alumnat que vol sol·licitar trasllat al nostre centre s’haurà de posar en contacte amb nosaltres per a saber si existeixen places disponibles en el curs en el que es desitja entrar. En cas afirmatiu, presentar la sol·licitud i resta de documentació.
  • En segon lloc, i si la sol·licitud s’estima, es podrà formalitzar la matrícula.

3. Sol·licituds de trasllat després del primer trimestre

Les vacants que es produïsquen després del 31 de desembre s’adjudicaran a les sol·licituds de trasllat que es produïsquen a partir d’eixe moment si hagueren places disponibles en el curs corresponent.

Documentació

Documentació que caldrà presentar per a realitzar la sol·licitud de trasllat. Després, i en cas que aquesta siga aprovada, s’haurà de presentar la documentació de matrícula.

• Annex I de l’Ordre 28/2011 de 10 de maig de la Conselleria d’Educació (pàgina 29)
  • Certificat de qualificacions expedit pel centre d’origen en el que consten els cursos superats
  • Fotocòpia del DNI i llibre de família. Caldrà presentar l’original de tots dos documents per a que puguem compulsar les fotocòpies en la finestreta