Sol·licitud de Títol

Per a sol·licitar el títol de dansa caldrà aportar en el centre els següents documents:

1. Sol·licitud de títol a expedir per la Generalitat
  2. Model 046 (marcar “1” títol i “1” certificat)
  3. Justificant del pagament de taxes (del títol i del certificat)
  4. Fotocòpia del DNI

Recomanem l’ús d’un ordinador i llegir les següents instruccions:

1. Sol·licitud de títol a expedir per la Generalitat:

• Anar a la web de Conselleria del procediment, i després anar a “SOL·LICITUD”. La sol·licitud es troba en “Impresos associats”.
    • El pdf té dues pàgines: una per al centre i l’altra per a l’interessat/da.
    • La segona pàgina s’anirà complimentant automàticament amb les dades de la primera.
    • L’apartat “C – Estudis cursats per als quals sol·licita títol” no s’ha de complimentar.
  • Imprimir i aportar.

2 i 3. Model 046 i justificant del pagament de taxes:

• En la web de Conselleria del pagament de taxes, anar al model 046 – “Enllaç taxes ensenyaments de música i dansa”.
  • 9668 Dansa – confecció en línia:
    • Òrgan gestor: seleccionar “Conservatori Professional de Dansa de València”.
    • Indicar les dades de l’alumne/a en l’apartat “A”.
    • Indicar un 1 en “Nombre de serveis sol·licitats” de la casella “Títol professional de dansa (LOE), Títol Tècnic en Ensenyament Professional de Dansa (LOMQUE)”.
    • També serà necessari pagar la taxa per l’expedició d’un certificat: indicar un 1 en “Nombre de serveis sol·licitats” de la casella de “Certificacions”.
    • Polsar el botó d'”Acceptar”
  • En una finestra nova apareix el model en pdf:
    • Imprimir el model “046”
    • En tancar esta finestra tornareu a l’anterior.
    • Realitzar el pagament i imprimir el justificant del pagament.

Envieu-nos per email (46020388.secretaria@edu.gva.es) el model 046 i el justificant del pagament de taxes amb almenys 1 setmana d’antelació a l’entrega de la documentació al centre. D’esta manera prepararem el certificat de qualificacions que és necessari per a emplenar l’apartat “C” de la sol·licitud.

4. Aportar fotocòpia del DNI per a comprovar l’exactitud del nom i cognoms.

S’hauran d’entregar aquests documents en Secretaria. Vegeu Horari de Secretaria

Duplicat de títol

Si es vol demanar un duplicat del títol de dansa serà necessari saber quin es el seu “Número de Registre”. En el cas de pèrdua, aquesta informació es pot obtindre realitzant la consulta directament al Ministeri d’Educació. Caldrà disposar d’un certificat digital:

• Aneu a la web de Consulta de Registros de Títulos No Universitarios del Ministeri d’Educació
    • Accediu al servei online i identifiqueu-vos amb vostre certificat digital
    • Accediu a la sol·licitud
    • Anoteu-vos el “Nº de Registro”.
  • Si vos descarregueu el certificat corresponent, també s’indica allà la data de finalització dels estudis.

1. Sol·licitud de duplicat de títol:

• Anar a la web de Conselleria del procediment, i després anar a “SOL·LICITUD”. La sol·licitud es troba en “Impresos associats”.
    • El pdf té dues pàgines: una per al centre i l’altra per a l’interessat/da.
    • Indiqueu que es tracta d’un duplicat d’un títol expedit i la causa de la duplicitat
  • Imprimir i aportar.

2. Pagament de la taxa per a sol·licitar el duplicat:

• Aneu a aquesta web del Conselleria i seleccioneu “Duplicat Títol Tècnic Ens. Prof. Dansa” – “Continua”
    • Òrgan gestor: seleccionar “Conservatori Professional de Dansa de València”.
    • Seleccioneu el tipus de matrícula i “Continua”
    • Indicar les dades de l’alumne/a en l’apartat “A”.
    • Polsar el botó d'”Acceptar”
  • En una finestra nova apareix el model en pdf:
    • Imprimir el model “046”
    • En tancar esta finestra tornareu a l’anterior.
    • Realitzar el pagament i imprimir el justificant del pagament.

S’hauran d’entregar aquests documents en Secretaria. Vegeu Horari de Secretaria