Renúncia matrícula

La renúncia de matrícula es prodrà sol·licitar amb anterioritat al 15 de març de cada curs escolar.

La renúncia serà acceptada si esta es presenta en forma i termini, llevat que la motivació expressada per l’alumnat o els seus representants legals siga considerada insuficient per la direcció del centre. En este últim cas, s’haurà de notificar a la persona interessada la denegació motivada de la renúncia de matrícula.

Quan s’accepte la renúncia d’un alumne o alumna, el curs escolar a què haja renunciat no li computarà a l’efecte de permanència en les ensenyances elementals o professionals de Dansa, ni a l’efecte de permanència en el curs corresponent. La renúncia de matrícula implicarà la pèrdua de la condició d’alumne o alumna oficial del conservatori per a impartir les ensenyances elementals o professionals de Dansa en què estiguera matriculat, alhora que anul·larà qualsevol avaluació parcial efectuada en el dit curs. Esta circumstància es farà constar en l’expedient acadèmic de l’alumne o alumna per mitjà de l’oportuna diligència.

La renúncia de matrícula no donarà dret a la devolució de les taxes abonades. Així mateix, suposarà la pèrdua de qualsevol prioritat en l’admissió d’alumnat enfront de l’alumnat de nou ingrés en posteriors convocatòries d’accés.

La renúncia la pot sol·licitar l’alumnat o els seus representats si és menor d’edat.

Documentació:

S’hauran d’entregar aquests documents en Secretaria. Vegeu Horari de Secretaria