Blog Erasmus La Haia 2022

Aquest és un xicotet blog del viatge a la ciutat de La Haia (Holanda) dins del programa Erasmus Short del Conservatori Professional de Dansa de València que s’ha realitzat del 10 al 18 d’octubre de 2022.

Dins de l’ampli i intens horari de classes que vam tindre, us deixem alguns moments d’aquesta experiència tan enriquidora.

• Dimarts 11 d’octubre de 2022: Arribada a l’edifici Amare on s’alberga El Conservatori Real de la Haia.
Foto de grup amb l’edifici Amare de fons
  • Dimecres 12 d’octubre de 2022: Classe de tècnica Graham amb el professor Mario Camacho, ex ballarí de la Companyia de Martha Graham.
  • Dijous, 13 d’octubre de 2022: les alumnes de 6é de dansa clàssica, treballant en la classe de puntes/repertori impartida per Esther Protzman.
Classe amb Esther Protzman
  • Divendres, 14 d’octubre de 2022: l’alumnat de 5é de dansa clàssica, al costat del professor Chao Shi i alumnat del Conservatori de la Haia.
Classe amb Chao Shi
  • Diumenge 16 d’octubre de 2022: Visita al Museu Mauritshuis i altres llocs emblemàtics de la ciutat.

• Dilluns, 17 d’octubre de 2022: últim dia de classes en el Conservatori de la Haia, al costat del professor de dansa clàssica John McFall, i l’alumnat amb el qual treballem.
Classe amb John McFall
  • Dimarts 18 d’octubre de 2022: Retorn a València després d’una gran experiència.
Foto de grup a l’aeroport