Blog Erasmus Avers 2022

Aquest és un xicotet blog del viatge a la ciutat d’Anvers (Bèlgica) dins del programa ErasmusPlus del Conservatori Professional de Dansa de València a finals d’abril i principis de maig de 2022.

• 27 d’abril de 2022: Primer dia de treball en l’escola de! Kunsthumaniora Campus Ieperman a Anvers (Bélgica) amb alumnat de 4t, 5é i 6é de Dansa Contemporània. #ErasmusPlus.
Foto de grup a l’escola de! Kunsthumaniora
  • 28 d’abril de 2022: Visitem la Font del Brabo en la Plaça Major (Grote Markt) amb l’edifici de l’Ajuntament en el fons. Compta la llegenda que el gegant Druon Antígon tallava una mà a tots els capitans de vaixell que amarraven en la zona i es negaven a pagar-li peatge, llançant-la a continuació al riu Escalda. #ErasmusPlus
Plaça Major (Grote Markt)
  • 1 de maig de 2022: Volem agrair al centre de música, dansa i teatre Desingel d’Anvers, pel seu acolliment i per la mostra “Site Especific” que ens va presentar l’alumnat de dansa contemporània en les seues instal·lacions. #ErasmusPlus
Amb l’alumnat de deSingel
  • 5 de maig de 2022: Visitem l’escola per a la dansa contemporània P.A.R.T.S i la companyia Rosas a Brussel·les (Bèlgica) de la prestigiosa coreògrafa Anne Theresa De Keersmaeker. Volem agrair a Steven de Belder per rebre’ns i per respondre a les preguntes del nostre alumnat. Amb aquesta visita finalitza la nostra estada en les pràctiques d’#ErasmusPlus després d’haver visitat Anvers, Brussel·les i Bruges, la qual cosa ha suposat una experiència inoblidable.
Escola P.A.R.T.S.
Companyia Rosas al fons
Visita cultural a la ciutat de Bruges

Video resum del viatge: