Tallers d’Informàtica i Tecnologia a la Universitat de València

El dilluns 15 de gener anàrem amb els grups d’Informàtica i Tecnologia de 1r i 2n de Batxillerat a la Universitat de València.

Ens varen rebre en el saló de Graus amb una presentació del Campus i les opcions formatives que ofereix la UV i desprès vàrem fer uns tallers de diferents temàtiques:

• Veu IP i xarxes de comunicacions
  • Robòtica amb Lego
  • Realitat augmentada
  • Videojocs

Una oportunitat excel·lent per l’alumnat d’apropar-se a la vida universitària, amb professorat i laboratoris de la Escola Tècnica Superior d’Enginyeria en el Campus de Burjassot.

Com a mostra, posem a continuació unes imatges de dos dels tallers en els quals participaren els nostres alumnes.

En el taller de Videojocs, varen fer servir l’eina Unity, molt estesa entre els professionals del sector.

En el taller de Realitat Augmentada utilitzaren diferents eines per a mòbil i PC per tal d’afegir elements virtuals a la realitat que els envoltava al laboratori.