BIBLIOPATI – Patis lúdics

ARRIBA NADAL I LA BIBLIOPATI VOS CONVIDA A GAUDIR DELS PATIS D’UNA FORMA DIFERENT

Des de la comissió de foment lector pensem que els patis són un espai on també es poden oferir propostes educatives i entretingudes i, amb eixa intenció, anem a treure els llibres dels prestatges de la biblioteca i anem a crear un nou espai: un racó de lectura al pati per a que l’alumnat puga gaudir de la selecció de títols que setmanalment seleccionarem.

També recollirem propostes i suggeriments per a la dinamització de la biblioteca.

Sabem que la lectura és un element clau per a l’aprenentatge però, també volem contribuir a que, a l’institut, l’alumnat llisca per plaer.

Fomentant la lectura al pati, també volem contribuir a la creativitat, la coeducació, i a la inclusió.

• Generar un ambient agradable per a explorar, expandir, atresorar i gaudir de les lectures que tenen al seu abast.
  • Tindre una major capacitat d’abstracció i concentració.
  • Compartir l’interés i gust per un gènere específic de literatura o per un llibre amb alumnat d’altres grups o nivells.
  • Generar una major pertinença a la comunitat.
  • Veure la lectura com una font d’informació i de plaer.
  • Tindre una oportunitat única per a crear una comunitat d’aprenentatge.
  • Fomentar la imaginació i creativitat de l’alumnat.
  • Augmentar la seua capacitat per a detectar i comprendre les seues emocions i les dels altres.
  • Ajudar-los a desenvolupar les seues relacions interpersonals.
  • Empatitzar amb la resta de companys i companyes en compartir un mateix lloc i una mateixa activitat.
  • Convertir la lectura en una activitat d’oci més.

Animeu-vos!

Tots els dimarts, dimecres i divendres traurem un carret amb llibres per a consultar o per agafar prestats per a llegir al Nadal.

Us esperem a la zona coberta front el gimnàs.

I gràcies a l’alumnat de Plàstica que ens ha decorat el carret dels llibres, és preciós!