Taller multimèdia amb Juan Ángel Gómez

El dia 12 de desembre ens va visitar a l’institut el productor de vídeos Juan Ángel Gómez, gràcies al “Projecte Connectats” i a la professora Conxa Barceló.

L’activitat anava dirigida al grup de 4t de PDC i als alumnes del “Club dels Historiadors” de la professora Mado Saz.

Prèviament va impartir una classe als alumnes de l’optativa “Gestió de projectes d’empreneduria” de 1r de batxillerat, de la professora Sílvia Aparici.

L’objectiu de l’activitat era que el productor els ensenyara què es fa per a produir un vídeo, com es fa, què necessiten i les passes que havien de seguir per a fer tot això, així com algunes tècniques.

Un element que ens va destacar és la importància del treball en equip. Ens va posar un exemple molt didàctic: “sembla la cuina d’un restaurant”. Dins d’aquesta faceta del treball en equip va subratllar que no tots som bons en tot i que cadascú ha de conèixer en quina cosa és bo per a contribuir a la millora de l’equip.

Teníem tres hores per endavant i als alumnes se’ls van fer curtes. Finalment varen produir per grups uns vídeos de prova. En conclusió, van comprendre i aprendre la complexitat d’aquesta tasca i molts aspectes que no coneixien.