2n PREMI NACIONAL “DESAFIO JUNIOR ESIC”

Enhorabona a Laura Sanchis, Óscar Argaya i Sandra Lluch, alumnat de 1r de batxillerat de l’optativa de Gestió de projectes d’emprenedoria per aconseguir el 2n Premi a Nivell Nacional en la 14 Edició del Concurs Empresarial “Desafio Junior ESIC” amb el seu projecte ValenSea.

Es tracta d’una competició en què s’han presentat més de 1400 alumnes de batxillerat de centres d’ensenyança tant públics, privats o privats concertats de tota Espanya que, amb l’ajuda del professor, simulen la realitat empresarial creant la seua pròpia empresa. Entre els seus objectius estan aprendre a prendre decisions, competir, decidir i treballar en equip.

La seua idea de negoci de bolsos fets amb xarxes de pesca ha valgut a este equip de l’institut FERRER I GUÀRDIA, el passaport per a la final estatal que va tindre lloc el passat dijous 25 de maig on-line on competiren els 9 millors equips de Batxillerat de tota Espanya.

D´altra banda en la semifinal de València, van participar a més de l’equip de Valensea, l’equip TAR-TAP amb el seu projecte de envasos biodegradables i format per Aitana Roselló, Aitana Navarro, África Murcia i Clara Montaña.

Enhorabona al dos equips per l’èxit aconseguit i l’esforç realitzat!!!