IES FERRER I GUÀRDIA IL·LUSIONAT DE TORNAR A PARTICIPAR EN LA QUINTA EDICIÓ DE STARTINNOVA

El centre IES Ferrer i Guàrdia torna a repetir en la quinta edició de StartInnova amb l’objectiu de tornar a guanyar per descomptat, però si no s’aconseguix arribar almenys a la final i que l’alumnat viva l’experiència de defendre el seu projecte d’empresa. Aquest concurs es desenvoluparà al llarg d’aquest curs escolar 2022-23 amb l’alumnat del Grau Mitjà d’Activitats Comercials i de 1º Batxillerat amb la nova optativa de Gestió de projectes d’empreneduria.

StartInnova és el programa acadèmic sobre emprenedoria per a alumnat de Batxillerat i Formació Professional que organitza en la Comunitat Valenciana, el diari
Les Províncies i La Florida. Al llarg del curs, els alumnes reben un complet programa de capacitació sobre les metodologies i eines necessàries per al desenvolupament d’un projecte d’emprenedoria empresarial, social o d’una altra índole.

Té com a objectiu el foment de l’esperit emprenedor entre els nostres joves.

Per a més informació: açí