Dona’m la mà i caminem junts.

Amb el començament del nou curs cal organitzar l’any amb il·lusió. La setmana passada el professorat ens reunírem  per formar les diferents comissions per preparar les activitats que esperem aquest any puguem gaudir amb una miqueta de normalitat.

A l’alumnat més gran del centre vos demanem que reflexioneu com va ser el vostre primer any.  Arribàreu al centre, tot era diferent, amb nous companys i no sabíeu ben bé com funcionava tot. De sobte, trobàreu  un alumne que ja portava anys al centre i vos va oferir la seua ajuda. D’aquesta manera vos convidava que caminàreu junts de la mà. Quina sensació de tranquil·litat saber que pots confiar amb algú!

És per això que vos convidem a formar part d’aquest projecte, que oferiu la vostra mà a un  company que de segur vos agrairà .

Vos esperem!