DIA DE LA PAZ

El Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) va ser declarat per primera vegada en 1964, en l’aniversari de la mort de Mahatma Gandhi. Sorgix d’una iniciativa pionera, no governamental, independent, i voluntària d’Educació No-violenta i Pacificadora del professor espanyol Llorenç Vidal. El seu objectiu és l’educació en i per a la tolerància, la solidaritat, la concòrdia, el respecte als Drets Humans, la no-violència i la pau. En este dia, els col·legis i centres es convertixen en instruments de pau i entesa entre persones de diferent formació, raça, cultura i religió.

El dimarts  30 de gener, l’alumnat i el professorat del centre es va reunir al pati, per a celebrar este dia.

Al·legat Pau, alumnat de sisé:

CANÇÓ: NIL MOLINER “LLIBERTAT”

GIMCANA DE JOCS COOPERATIUS

L’alumnat de sisé controlava els 5 jocs cooperatius, pels quals els grups de 1r a 5é anaven passant.

1 TORRE GRUPAL

2 CÉRCOLS MUSICALS