Etwinning project: RHYTHM OF SCIENCE/EL RITME DE LA CIÈNCIA

Durant el mes de gener hem començat un nou projecte Etwinning amb l’alumnat de 3r de primària. En este projecte treballarem en conjunt amb altres escoles i professors d’altres països. En este enllaç podeu veure tots els països que participen:

treballarem un projecte interdiciplinar on aprenem sobre la música i la ciència, així com millorarem l’ús de l’anglés per a comunicar-nos amb ells.

PÒSTERS DEL PROFESSORAT I LOGOS DE L’ALUMNAT

Tant el professorat com l’alumnat realitzarem diferents activitats relacionades amb la música i amb la ciència. La primera activitat del professorat a part d’organitzar el projecte i repartir tasques ha sigut la creació d’uns pòsters que representaren el projecte que estem realitzant. El professorat del nostre centre ha participat en la votació dels pòsters i estem esperant la finalització de la votació per a ensenyar-vos el pòster guanyador.
Foto dels pòsters del professorat:

La nostra primera activitat ha sigut crear el logo del projecte, hem vist com es realitza un logo, per a què servix i què ha de representar. Després hem creat de manera individual o en parelles diferents logos. Us agraden?