NOVETAT: Convocades ajudes econòmiques per al finançament de l’adquisició de material escolar

Text legal:

RESOLUCIÓ de 2 de juny de 2023, de la Conselleria
d’Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoca
la concessió d’ajudes econòmiques per al finançament
de l’adquisició de material escolar

RESUM

• Persones beneficiàries: Alumnat que reba la beca completa (4,25€) de menjador el curs 23/24.
  • Presentació de la sol·licitud, juntament amb la sol·licitud d’ajuda de menjador 23/24.
    • A través d’Esborrany: MARCAR CASELLA CORRESPONENT, en l’esborrany
    • A través de sol·licitud de menjador, adjuntar SOL·LICITUD DE MATERIAL ESCOLAR (En enllaç i en consergeria)
  • Quantia de l’ajuda, forma de pagament i justificació:
    • Import màxim de 30 euros
    • S’ingressarà en el compte del beneficiari, després de la justificació:
      • 1. La justificació de l’ajuda es realitzarà mitjançant la presentació en el centre docent, de factura/s a nom de la persona sol·licitant, en la qual s’identifique clarament el material adquirit. La/s factura/s deurà/n reunir tots els requisits exigibles segons la normativa vigent.
      • 2. La documentació justificativa prevista en l’apartat anterior haurà de presentar-se en el termini màxim de deu dies hàbils comptats a partir de la publicació de la resolució de concessió.