VIATGE Al PARC NATURAL DE HOCES DEL CABRIEL

L’alumnat de sisé ha realitzat el viatge de final de curs al parc natural de Hoces del Cabriel. Durant tres dies han gaudit de diferents activitats al costat dels seus companys/-as de classe en les quals han conviscut, compartit i gaudit de moments que mai oblidaran.

El primer dia van fer una activitat de senderisme, taller de cordes, tir amb arc, escalada en rocòdrom i slackline. A més, a la nit, els monitors de l’alberg els van preparar diferents activitats durant la vetlada nocturna.

Durant el segon dia, van descendir el riu Cabriel fent rafting i gaudint de l’aventura i a la vesprada vam recórrer el poble de Camporrobles realitzant una activitat d’orientació. A més, també va haver-hi temps per a fer l’activitat de guerra de paintball aquàtic abans de sopar. Després del sopar van ballar i van saltar en la discoteca.
Per últim, el tercer dia, van realitzar les activitats de kayak i pàdel surf en el pantà i vam tornar a casa per a descansar.
Cal destacar el comportament exemplar de l’alumnat que a més de viure una aventura que mai oblidaran, ens han fet gaudir a nosaltres com a mestres del seu últim viatge en el col·le. Gràcies per tot