Modificació entrades i eixides curs 2022/23

Amb la finalització de les mesures excepcionals a causa del COVID, les entrades i eixides del centre queden de la següent manera:

ENTRADES:

• Horari: A les 9h
  • Portes d’entrada: (Fora dels horaris estipulats, s’accedirà sempre per la porta principal justificant i signant la causa)
  • Infantil 3, 4 i 5 anys, entrarà per la porta del pati d’Infantil (s’obrirà a les 8.50 i es tancarà a les 9.05). Les famílies podran accedir al pati, fins a l’entrada de l’alumnat a les aules.
  • 1r, 2n, 3r i 4t de primària, entrarà per la porta principal, Av. Camp de Morvedre, (s’obrirà a les 8.55 i es tancarà a les 9.10).

Les famílies no podran accedir i hauran d’evitar romandre al costat de l’entrada, per a no obstaculitzar.

• 5é i 6é de primària, entraran per la porta de l’Església, c/ Gómez Ferrer (s’obrirà a les 9h, es tancarà immediatament després de l’entrada de l’alumnat) Per organització familiar (germans en altres cursos) l’alumnat de 5é i 6é podrà accedir per la porta principal. S’haurà de comunicar a les tutories aquesta circumstància.

EIXIDES:

• Horari:
    • Setembre i juny:
      • A les 13h fi de les classes
      • A les 14.30 alumnat de menjador (recollida a partir de les 14h)
  • D’octubre a Maig:
    • A les 14h, fi de les classes.
    • Resta d’horaris segons casuística

Totes les famílies podran accedir al pati, en finalitzar les classes, per a facilitar el lliurament de l’alumnat.

• Infantil 3 i 4 anys, per la porta del pati Infantil enfront de la seua aula.
  • Infantil 5 anys i de 1r a 6é de primària, per la porta principal, en la zona de pati corresponent.