TROBADA D’ESCOLES EN VALENCIÀ: CANET, 7 DE MAIG

Hola famílies!
El pròxim dia 7 de maig celebrem a Canet d’en Berenguer les trobades de les escoles en València del Camp de Morvedre.  A partir de les 17.00 de la vesprada us convidem a participar en les diverses activitats programades (tallers, concerts, correfoc…). Totes les activitats seran gratuïtes.

El nostre col·le, participarà amb una paraeta dedicada al Joc de la fallera Calavera, on, segons el nivell, podrem: pintar els personatges, aprendre a jugar o, si ja saps jugar, participar en el torneig, que té com a premi, una carta extraordinària que no està a la venda. Vostres mestres us esperem amb molta Il·lusió.

A continuació us facilitem els horaris de la jornada i un plànol d’ubicació.

També informar que si algú vol fer-se amb la samarreta commemorativa, podrà adquirir-la a la botiga mòbil habilitada en les Trobades.