ETWINNING: Creativitat i confinament

Durant aquest últim trimestre, moltes activitats que teníem programades no s’han pogut realitzar, no obstant això, els nostres alumnes i alumnes han continuat treballant en el seu projecte Etwinning. S’han hagut d’adaptar a la nova situació i no han pogut gaudir de la seua obra de teatre, no obstant això,han aparegut noves iniciatives per part del nostre alumnat on s’ha involucrat tant a les famílies, al veïnat com als nostres companys d’Itàlia i Grècia. Dos dels nostres alumnes, Daniel Bass i Hugo Linares, van estar tocant durant tots els dissabtes del confinament diferents músiques des dels balcons de les seues cases a les 20h, per a alegrar i fer més suportable el confinament. També van compartir aquesta iniciativa amb els seus companys d’Itàlia i Grècia que també estaven confinats a través de la plataforma Twinspace del projecte: A journey with a lot of rhythm.

La mestra d’Itàlia, Olga Zagorovskaia, va agrair la iniciativa i va demanar permís per a poder escriure els va subtitular en Italià i poder pujar-ho a la pàgina web de la seua escola.

Hola amics, el meu nom és Daniel. Viu en Port de Sagunt, València, Espanya. Estic a casa a causa del confinament pel coronavirus. Desig que estigues bé tu i la teua família. Volia explicar-vos la iniciativa que el meu amic Hugo i jo hem tingut. Hugo toca el clarinet i jo toque el saxofon. Vivim en el mateix edifici Hugo viu en la quarta planta i jo en la tercera. Al balcó a les 8 de la vesprada aplaudim com a agraïment als doctors, policies i per les persones malaltes. Cada Dissabte nosaltres toquem per a aquestes persones en el nostre veïnat cançons com “Resistiré” i “Carros de foc” aquesta última del nostre projecte Etwinning. Compartirem amb vosaltres aquest repte cada dissabte.