CURS/CURSO 1980-1981

EL PRIMER CURS DE LA HISTÒRIA DEL CEIP AUSIÀS MARCH

EL PRIMER CURSO DE LA HISTORIA DEL CEIP AUSIÀS MARCH

Corria setembre de l’any 1980 i, el CP Ausiàs March, obria les seues portes per primera vegada. Composat per 24 unitats de Educació General Bàsica (EGB), una d’Educació Especial i direcció amb funció docent.

Corría septiembre del año 1980 y, el CP Ausiàs March, abría sus puertas por primera vez. Compuesto por 24 unidades de Educación General Básica (EGB), una de Educación Especial y dirección con función docente.

Setembre de 1980 / Septiembre de 1980

Claustre 80-81 / Claustro 80-81

El menjador escolar va ser creat amb una capacitat per a 310 places. / El comedor escolar fue creado con una capacidad para 310 plazas.

Per Nadal, hi hagueren nadales a càrrec del coro del centre, representacions teatrals, poemes nadalencs i molt més… / En Navidad, hubo villancicos a cargo del coro del centro, representaciones teatrales, poemas navideños y mucho más…

Durant el curs 1980/1981 s’organitzaren molts campionats esportius / Durante el curso 1980/1981 se organizaron muchos campeonatos deportivos.

El 16 de març es va plantar la falla del C.P. Ausiàs March, amb 6,5 metres d’altura, realitzada pels alumnes, baix la direcció de Alejandro Piera. / El 16 de marzo se plantó la falla del C.P. Ausiàs March, con 6,5 metros de altura, realizada por los alumnos, bajo la dirección de Alejandro Piera.

Ninot indultat / Muñeco indultado

També es va jugar un partit de futbol de mestres contra famílies / También se jugó un partido de maestros contra familias.

Primer campionat de Futbol sala / Pirmer campeonato de fútbol sala

Inauguració del centre el 15 d’abril de 1981 / Inauguración del centro el 15 de abril de 1981