QUART

EXCURSIÓ AL PLÀ D’ESTIVELLA

El passat 6 de maig, l’alumnat de 3r i 4t vam anar al Plà d’Estivella a fer multiactivitats com senderisme, tirolina o tallers, entre altres. S’ho vam passar genial i vam gaudir molt el dia.

6/5/2024

VISITA D’ENRIC LLUCH

Les classes de Tercer i Quart de Primària, hem rebut l’experimentat escriptor Enric Lluch, coincidint amb el Dia del Llibre. Ens ha endinsat en un món d’històries fantàstiques i ens ha apropat en primera persona a la seua idea de literatura infantil i dels seus personatges.

PROJECTE D’ECOSISTEMES

Les classes de Tercer i Quart de Primària del nostre centre, estan treballant un projecte relacionat amb els diferents ecosistemes. Els seus treballs són meravellosos. Per a més informació clica a la imatge i podràs veure el vídeo.

TALLER CREATIU

El dia 18 de gener, acudim a un taller didàctic de creativitat, impartit en la Fundació Bancaixa. Les tècniques de creació amb paper i llum han fascinat a les nostres alumnes i alumnes.

18/1/2024

25 DE NOVEMBRE (PASAPALABRA)

A la classe hem creat un Pasapalabra amb la temàtica de la violència de gènere. Les alumnes i els alumnes han emprat els diccionaris per a comprendre paraules relacionades amb esta lacra que malhauradament patim.

TREBALL DE NATURALS AMB PINYES

Hem pogut observar com pot créixer una planta de llentilles dins d’una pinya.

CONEIXEM SAGUNT

Aprofitant els coneixements que té de Sagunt, la nostra mestra Mari Petra, hem fet una eixida per aprendre un poc més de la nostra història i el lloc on vivim.

UNA ALTRA FORMA DE MULTIPLICAR

Com que no tot està als llibres de text, hem creat en classe, unes plantilles per a que l’alumnat confeccione les seues pròpies multiplicacions per dues xifres.

Ocutbre 2023
Octubre 2023