PRIMER

ALTRE ANY ALS LUDI SAGUNTINI!

El passat dijous 18 d’abril, l’alumnat de 1r i 2n de primària vam tindre la sort de participar en els tallers del Ludi Saguntini que es duien a terme al Mario Monreal.

Vam aprendre sobre mitologia i els Deus grecs i romans, i també sobre jocs populars (que no eren tan diferents als nostres). També tinguerem temps per fer manualitats: punts de llibre i unes capsetes per jugar al tres en ratlla. I, finalment, els i les alumnes del Clot del Moro ens van representar un teatre sobre Teseu i el minotaure que ens va agradar molt.

Ja tenim ganes de tornar el curs que ve!

VISITA AL BETLEM DE LA FALLA EL TABALET

El 18 de desembre, els i les alumnes de 1r i 2n de Primària hem anat a visitar el Betlem que han preparat a la Falla El Tabalet. Ens ha agradat moltíssim! Es notava fet amb molta paciència i estima. Moltes gràcies per convidar-nos.
Bon Nadal a tothom!

Fes clic a la imatge per a vore el vídeo.

18/12/2023

EXCURSIÓ PER SAGUNT

El passat 9 de novembre, l’alumnat de 1r i 2n de primària va fer una excursió per la nostra població. Van visitar en primer lloc el mercat, posteriorment la biblioteca, en la qual els van explicar el funcionament d’aquesta; i després van visitar l’ajuntament, on es van poder asseure en el saló de plens i parlar amb el regidor d’educació. Després de l’esmorzar i per finalitzar, van visitar la residència dels majors, on van passar una estona agradable en la qual van compartir cançons, vivències, etc. i els van regalar uns bonics dibuixos que havien realitzat en classe.

9/11/2023