SISÉ

La classe de Sisé del nostre centre ha participat en l’II Festival de Cinema per a la Diversitat d’Adacam. Els nostres xics i xiques es van alçar amb la victòria en la categoria de Primària. Van ser obsequiats amb un trofeu, un diploma i la quantitat de 500 euros. La pel·lícula vencedora creada pels nostres es titula: No soc un espartà.

El Museu Industrial va acollir el lliurament dels guardons. Els treballs premiats provenien de les nostres diferents comunitats autònomes, que es van imposar en les set categories, a pesar que es van presentar a la convocatòria un total de 130 treballs procedents de 25 països de tot el món.

Estem enormement orgullosos del que hem aconseguit. Tenim un alumnat amb molt de talent.

FEM LA NOSTRA FALLA

Febrer i Març 2024

VISITA DE SOCOLTIE AL NOSTRE CENTRE

6/2/2024

EXCURSIÓ A LA SERRA D’ESPADÀ

9/2/2024

LLIBRE LA PANDILLA SUPER-COOPERA DE SOCOLTIE

L’alumnat de sisé ha començat a treballar en esta segona avaluació, el llibre escrit per les persones que formen part de la Cooperativa d’Iniciativa Social Socoltie. És un llibre en el qual descobrirem diferents valors que es posen de manifest i que enarboren esta obra.

ESPANYA VS CANADÀ (HOQUEI HERBA)

Presència de les nostres classes de Sisé al partit Espanya vs Canadà d’hoquei herba femení.

16/1/2024

CONCERT A LA GLORIETA I AL MERCAT

El 20 de desembre, l’alumnat de cinqué i sisé va actuar al centre de la nostra localitat.

20/12/2023

CROSS IES CLOT DEL MORO

El dia 15 de desembre, es va celebrar el tradicional Cross de l’IES Clot del Moro a on el nostre alumnat va participar de manera activa i va disfrutar d’una jornada plena d’actes esportius, musicals i culturals.

EXCURSIÓ LÍNIA XYZ

El 5 de desembre de 2023, les classes de sisé de Primària, realitzaren una visita a la localitat castellonenca d’Almenara, per conéixer les fortificacions defensives de la Guerra Civil i el seu centre d’interpretació.

5/12/2023

VISITA AL CASAL JOVE