INFORMACIÓ GENERAL

Com cada curs, ens posem en contacte amb tots vostés per tal de fer-los arribar tota la informació general que deuen conéixer per tal d’ajudar-nos a que el funcionament del centre siga el millor possible. És per això que els demanem:

• PUNTUALITAT: l’hora d’entrada és a les 9h cada matí i a les 15h cada vesprada. El fet de que les portes es deixen obertes fins les 9’10h i fins les 15’10hno és per a que puguen arribar-hi més tard sino per si puntualment i per un motiu justificat (dia de pluja, metge, … ) s’arriba un poc més tard.
  • ENTRADA EXCEPCIONAL: Quan l’alumnat arribe després de les hores d’entrada, romandrà a càrrec de l’equip directiu fins al proper canvi de classe, en que se li acompanyara fins a l’aula.
  • ACCÉS A LES AULES: EN CAP CAS ELS  PARES NI MARES DEUEN ACCEDIR A LES AULES ACOMPANYANT L’ALUMNAT. L’alumne que arribe amb retard o a l’hora del descans haurà d’accedir al centre sense companyia. L’accés a les aules per als pares deu limitar-se a casos molt excepcionals i justificats, i a l’hora d’atenció pels tutors.
  • AGENDA ESCOLAR: la funció de l’agenda escolar és servir com a control dels treballs a realitzar per l’alumnat i com a mitjà de comunicació entre les famílies i el professorat.
  • WEB-FAMÍLIA: per a comunicacions amb les mestres i l’equip directiu del centre.
  • PÀGINA WEB: el centre compta amb una pàgina web, a la qual poden accedir totes les famílies. L’adreça és:  https://portal.edu.gva.es/46016181/
  • AL PORXE I AL PATI: és responsabilitat dels pares que l’alumnat que es queda al pati del centre a partir de les 16:30h. respecte les mateixes normes d’actuació que hi ha establertes durant l’horari escolar, fonamentalment les següents: NO CÓRRER PEL PORXE, NO JUGAR AL PORXE AMB BALONS I PILOTES, NO PENJAR-SE DE LES PORTERIES NI DELS ARBRES, NO USAR LES PORTES D’ACCÉS COM A OBJECTES DE JOC.
  • ACTUALITZACIÓ DE DADES PERSONALS: Roguem que ens informen de les modificacions de les dades com les adreces i els nombre de contacte en cas de que caniven.