SEGON

UN ALTRE ANY ALS LUDI SAGUNTINI!

El passat dijous 18 d’abril, l’alumnat de 1r i 2n de primària vam tindre la sort de participar en els tallers del Ludi Saguntini que es duien a terme al Mario Monreal.

Vam aprendre sobre mitologia i els Deus grecs i romans, i també sobre jocs populars (que no eren tan diferents als nostres). També tinguerem temps per fer manualitats: punts de llibre i unes capsetes per jugar al tres en ratlla. I, finalment, els i les alumnes del Clot del Moro ens van representar un teatre sobre Teseu i el minotaure que ens va agradar molt.

Ja tenim ganes de tornar el curs que ve!

LA VIDA ÉS MILLOR AMB FRUITA, LLET I VERDURA!

Com ja sabreu, aquest any la nostra escola participa al Pla Escolar de Consum de Fruites, Hortalisses i Llet 2024. Amb aquesta iniciativa, cada setmana estem gaudint d’una peça de fruita que ens ajuda a conscienciar-nos sobre la importància d’introduir aquests aliments al nostre dia a dia, per ser tan saludables com siga possible.
Però no només això! Sota el lema “La vida és millor amb fruita, llet i verdura”, les classes de 2n hem pogut participar en unes activitats lúdiques de la mà de la FRUTIVAN, una furgoneta que s’ha proposat apropar de forma participativa a almenys 300 centres la importància que presenten aquests aliments.
Ho vam passar súper bé! I ja tenim ganes de saber si aquesta setmana tindrem altra fruita, un got de llet per estrenar les nostres tasses noves o si potser provarem alguna hortalissa.

EDUCACIÓ VIÀRIA A L’ESCOLA

Aquest passat 11 de gener, les classes de 2n de primària vam tindre la sort de rebre una xerrada sobre educació viària amb el policia Miguel. Vam aprendre moltíssim!! Ara ja tenim clars tots els senyals de trànsit i, per si algun dia ens fa falta, també vam aprendre a arreglar un forat en la roda de la bici.Quina sort comptar amb Miguel en aquests casos!

11/1/2024

VISITA LA BETLEM DE LA FALLA EL TABALET

Hui, 18 de desembre, els i les alumnes de 1r i 2n de Primària hem anat a visitar el Betlem que han preparat a la Falla El Tabalet. Ens ha agradat moltíssim! Es notava fet amb molta paciència i estima. Moltes gràcies per convidar-nos.
Bon Nadal a tothom!

Fes clic per a vore el vídeo.

18/12/2023

EXCURSIÓ PER SAGUNT

El passat 9 de novembre, l’alumnat de 1r i 2n de primària van fer una excursió per la població. Van visitar en primer lloc el mercat, posteriorment la biblioteca, en la qual els van explicar el funcionament d’aquesta; i després van visitar l’Ajuntament, on es van poder asseure en el saló de plens i parlar amb el regidor d’educació. Després de l’esmorzar i per finalitzar, van visitar la residència dels majors, on van passar una estona agradable en el qual van compartir cançons, vivències, etc. i els van regalar uns bonics dibuixos que havien realitzat en classe.

9/11/202
9/11/2023

ACÍ ENCAIXEM TOTES I TOTS!

Per a més informació, clica a la imatge.

21/11/2023