ACTIVITATS PEDAGÒGIQUES DE CENTRE

TROBADES D’ESCOLES EN VALENCIÀ

El passat cap de setmana es va celebrar a Estivella la Trobada d’Escoles del Camp de Morvedre. Famílies i mestres gaudirem de la cercavila, els concerts i les paradetes que les escoles van oferir. La nostra escola va fer un taller de pintacares baix el lema: “Aquesta primavera deixa florir la llengua”, el qual va ser tot un éxit gràcies a la col·laboració de les famílies de l’AMPA.

Ens ho vàrem passar súper bé!

FIRA DEL LLIBRE

Dos dies després del Dia del Llibre (25 d’abril), hem celebrat al nostre centre, una fira en la que l’alumnat ha pogut intercanviar llibres que ja havien llegit amb altres que estan per descobrir. Ha agradat molt als nostres xiquets i xiquetes, la possibilitat d’obtindre una nova lectura a canvi de l’entrega d’un altre exemplar.

FALLA 2024 (TEMÀTICA JOCS OLÍMPICS)

Clica a la imatge per veure el vídeo de la falla.

14/3/2024

CREMÀ DE LA FALLA

Clica a la imatge per veure el vídeo de la “Cremà”.

14/3/2024

COM FER UN NINOT DE FALLA?

Clica a la imatge per veure el vídeo.

Febrer i març de 2024

8 DE MARÇ

8/3/2024

MAMMA ÀFRICA

Les classes de Primària han visitat el centre cultural Mario Monreal per a presenciar en directe el concert de Mamma Àfrica. En el concert hem pogut aprendre diferents ritmes, el naixement d’alguns gèneres musicals, aspectes relacionats amb la història de la música, instrumentació diversa i antropologia del continent africà. Ha sigut una experiència molt interessant, en la qual, l’alumnat ha participat activament, realitzant la seua pròpia música al compàs dels intèrprets. SIYAHAMBAAAA!

CARNESTOLTES 2024

Clica a la imatge per vore les fotos de Carnestoltes.

Febrer 2024

DIA ESCOLAR DE LA PAU

Amb motiu de l’arribada del dia 30 de gener, dia escolar de la pau, totes les classes de Primària han participat en l’elaboració d’un mural amb el missatge “Tanca els ulls i pensa en la pau”. L’alumnat ha col·locat un arbre amb una paraula relacionada amb la pau i, d’esta manera, hem pogut completar tota l’obra.

FESTIVAL DE NADAL

22/12/2023