CARNESTOLTES 2024

Este mes de febrer sempre és molt especial per l’arribada del Carnestoltes. En el nostre centre l’hem celebrat amb molta energia. La temàtica principal de la festa de Carnestoltes ha sigut l’esport i més concretament, els Jocs Olímpics que se celebraran durant l’estiu de 2024 a París. Els i les nostres alumnes van estar pendents de les consignes prèvies. El primer dia de consignes, calia portar uns cércols olímpics pintats, pegats o en forma de collaret. El segon dia, la consigna consistia a portar un dorsal i el tercer, calia portar una cinta de córrer o una gorra al cap. Tots estos dies, els encarregats i encarregades d’anunciar les consignes va ser l’alumnat de tercer cicle.

I per fi va arribar el dia de Carnestoltes. Tant alumnes i alumnes, com a docents, es van disfressar d’esportistes, donant color i alegria al cercaviles que realitzem pels voltants del nostre centre. Les classes de quint de Primària, dirigides per Alberto, van posar la música a ritme de batucada. Van estar espectaculars. Enhorabona a totes i tots. Visca Carnestoltes!