Menjador: Febrer i els ritmes musicals

Com cada mes us presentem la proposta educativa que durem a terme en el centre a través del menjador escolar: Febrer ho hem dedicat a conèixer els diferents ritmes musicals en el món i portar els sabors fins als nostres plats en una autèntica desfilada en el rebost.

Durant aquest mes, els alumnes podran degustar els exquisits productes de proximitat de la granja "Els masets de Castelló!" Elaborats amb llet fresca d'ovella i conèixer el seu procés de fabricació.

Una nova recepta del projecte nutritiu REALFISH ens acostarà al consum del peix descobrint nous sabors.

I tindrem una setmana dedicada a Vilvaldi i a la seua obra les 4 estacions que hem convertit en riques ensalades que reten homenatge a cada estació.

Salutacions

Prem la imatge per a descarregar el document