El CEE MIQUEL BURGUERA

És un centre d'educació especial ubicat a la localitat de Sueca, en la comarca de la Ribera Baixa del Xúquer. Té caràcter comarcal; atén alumnes de la Ribera Baixa i alguns pobles de l’horta Sur.

L'OBJECTIU PRINCIPAL

és oferir al seu alumnat una formació integral, en pro d'aconseguir el benestar de l'alumne, la màxima autonomia i la participació activa en la societat.

PROJECTES

El centre té en funcionament diversos projectes: eixides al mercat, esmorzars a l'aula llar, neteja de cotxes, autonomia personal...

Llig més

CENTRE DE RECURSOS

Com a centre de recursos oferim assessorament i suport als centres ordinaris en la resposta educativa cap a la inclusió.

ERASMUS +

El centre participa en Programes Erasmus+ i està acreditat per la Unió Europea per als pròxims 7 anys.

CONTACTE

Carrer Juan Alberola Beltran s/n