Web família

És la web des de la que tot l’alumnat major d’edat i en el cas dels menors, els pares/mares o els tutors legals, poden consultar les notes, el registre de faltes o retards a classe, el calendari d’avaluacions i els missatges que els docents desitgen fer arribar per esta via de comunicació.

Web Familia permet també a tot l’alumnat i a les seues families establir contacte amb el professorat.

En el moment de la matricula, vos envíem un correu amb les instruccions d'accés i registre a este servei. Una vegada vos heu registrat i heu accedit, teniu la possibilitat de configurar les notificacions de forma automàtica al vostre correu electrònic.

Si no heu rebut correu amb contrasenya, contacteu amb nosaltres. (Contacte centre)

Informació del centre

Nom del centre: CEIP MARTÍNEZ BELLVER