NOVETATS

Intervenció pictòrica de l'alumnat de L'IES Josep de Ribera.

Gràcies a o tots i totes

PROGRAMA SETMANA CULTURAL 2024 CLICAR

FALLES 2024

RECORDEU :

EL PRÒXIM DIA 18 DE MARÇ ÉS FESTIU EN TOTS ELS CENTRES DE XÀTIVA.

RECORDEU TAMBÉ QUE ELS DIES FESTIUS DE PASQUA SERAN DEL 28 DE MARÇ AL 8 D'ABRIL AMBOS INCLOSOS

NOVETATS

El passat 9 de febrer celebràrem el carnestoltes amb una cercavila  pel barri.

NOVETATS

El passat 30 de gener de 2014 els alumnes de 4 t de primària anaren a ràdio ser de Xàtiva on els entrevistaren i cantaren uns raps.

NOVETATS

El passat 30 de gener de 2014 celebraren al col.legi el dia de Pau amb el cartell Tanca els ulls i pensa en la Pau..

NOVETATS

El passat 18 de gener els alumnes de 4t gaudiren d'unes jornades de Raspall a càrrec de Raúl Sanchis i Carles.

NOVETATS

El passat 17 de desembre de 2023 el nostre equip de Handbol es va proclamar campió del torneig de Handbol de les escoles de Xàtiva.

NOVETATS

S'aplica la nova avaluació de la LOMLOE a tots els cursos del centre infantil i primària.

NOVETATS

El divendres 24 de novembre  de 2023  celebrarem el dia de la violència  de  Gènere.

NOVETATS

Els alumnes de 2 anys ens mostren el seu treball a classe en aquest primer  trimestre.

NOVETATS

Els alumnes de 4 anys d'infantil ens mostren una situació d'aprenentatge de la tardor on s'evidencia la manera de treballar en el nostre cole.Vídeo

NOVETATS

El 15 de novembre de 2023 es repartiren els premis de dibuix de la Música Vella 2023 i foren guardonats Martín Burcea d'infantil i Hugo Álvarez de 2n de primària.

El passat 31 d'octubre celebrarem el Halloween 2023

GRaduació alumnes de 6é

2014-2023

NOVETATS

El passat 10 d'octubre tinguérem a la muixeranga per fer-nos un taller.

9 octubre dia de la Comunitat Valenciana

Corre llengües i premis literaris 9 d'octubre 2023

ACTIVITATS AMPA

LLIBRES 2023-2024

De 3r a 6é de primària tan sols s'han de comprar els llibres que estan assenyalats en groc. En 1r i 2n curs s'informarà quan estiga el xec-llibre.

De tercero a sexto curso tan solo hay que comprar los libros señalados de color amarillo. En primero y segundo curso esperaremos instrucciones cuando esté disponible el cheque libro.

La mà de Déu

El passat 19 de juny Aspromivise ens deleitaren amb una obra de teatre on l'alumnat va gaudir de la seua interpretació.

clica

Dia sense Gluten 25 maig

Trobada escoles en Valencià. Canals 6 de maig 2023

El passat 6 de maig es celebrà la trobada d'escoles en valencià on el nostre cole participà en el taller "Eriçó de pipes".

Programa i-moute

El passat 26 d’abril i el 3 de maig ens visitaren dintre del programa i-moute els centres CEIP Ballester Fandos de València, CEIP Pepita Greus d’Alginet, CEIP L’Ermita de Benifairó de les Valls i CEIPMaestro Carlos Selma de Castelló de la Plana on es van asabentar ben bé del nostre programa de convivència.

Programa Piie

El passat dilluns 24 d'abril la comunitat educativa del CEIP Martínez Bellver va pintar la façana principal.

Excursió Oceanogràfic 1r i 2n

El passat 20 d'abril de 2023 els alumnes de 1r i 2n de primària experimentaren dormir amb taurons en l'oceanogràfic de valència on van gaudir a més de la visita a les instal·lacions on no es van pedre l'atracció de la piscina amb dofins i balenes.

Taula Descobriment del Pa

Del 27 de al 31 de març s'exposa la taula d'elaboració del pa al menjador a càrrec de les monitores i la companyia Ausolan.

Falles  2023

Enguany hem rebut la presència de la nostra fallera major de Xàtiva amb una botellà i seguidament ens ha acompanyat a fer una cercavila per les falles del voltant.

8M Dia de la dona.

Hui els alumenes han pres suc de taronja que és "l'esmorzar violeta" amb la col·laboració de l'Ampa i Ausolan i després han anat a l'albereda per celebrar l'esdeveniment amb tallers i concerts.

Projecte Falles  2023

Enguany el nostre projecte tracta de la Comunitat Valenciana i entre els temes a destacar està les nostres costums on ressaltem la nostra falla del Martínez Bellver.

Carnestoltes  2023

El dilluns 20 de febrer celebrarem el carnestoltes del Martínez Bellver , els alumnes i professors eixirem disfressats al carrer i vam fer un cerca-vila pel voltant acompanyats per una banda de música.

NOVETATS

Visita Guiada als camps d'alls tendres
Excursió 5é i 6é de primària

El dimarts 14 de febrer de 2023 els alumenes de 5é i 6é de primària visitaren  els camps d'alls tendres de Xàtiva. La visita fou guiada per Pep Gimeno Botifarra

Visita de la Mascota Ausolan

El dia 14 de febrer de 2023 ens visità la mascota AUSOLAN al menjador per guanyar el tercer premi de decoració de Nadal. Els alumnes s'alçaren del lloc per saludar-la i feren uns balls al seu voltant.

NOVETATS

Els passat divendres 10 de febrer es celebraren les votacions de 2n de primària.

El passat divendres els alumnes de 2n de primària experimentaren una situació d'aprenentatge on simularen unes votacions amb partits polítics, urnes i taula d'eleccions. On no faltava la llista del cens electoral, el president i el secretari de taula.

NOVETATS

Avui 27 de gener 2023 s'ha celebrat al centre el Consell d'alumnes.

Els alumnes han manifestat les propostes de diversos cursos per millorar l'escola. Aquestes s'han treballat i consensuat prèviament en les tutories.

ENGUANY TREBALLEM AMB PROJECTES

PROJECTE LA NOSTRA COMUNITAT

PROJECTE "PARLEM,ESCOLTEM,LLEGIM I ESCRIVIM"

VÍDEO NO VIOLÈNCIA DE GÈNERE 25N 21