Situacions d’aprenentatge

TREBALL INTERACTIU

Dintre de les activitats que inclouen les noves tecnologies el grup de 4t ha presentat un treball interactiu que consisteix en treballar la llengua a mode de joc.

APADRINAMENT LECTOR 2023

Dintre de les activitats intercicle ens trobem en l'apadrinament lector on els alumnes de cursos superiors apadrinen als alumnes de nivell inferior per compartir una lectura  en comú.

1r, 2n i 6é

3 anys i 3r

3r i 5é

4 anys i 4t

MOTIVACIÓ PER LES MATES

Els alumnes de 3r de primària experimenten amb le tauletes la pràctica de les tables de multiplicar.

LOTERIA 2022
2N CURS DE PRIMÀRIA

Els alumnes de segon de primària han experimentat una classe formativa de situació d'aprenentatge basada en el sorteig extraordinari de Nadal on han experimentat amb els números jugant.

ELS ALUMNES DE 2N          S'HAN SETIT CIENTÍFIC PER UN DIA.

Els alumnes de 2n s'han convertit en científics per uns dies .Hem estudiat i comprovat les característiques dels materials, la massa, el volum i la força en el laboratori.

SITUACIONS D'APRENENTATGE

VOTACIONS 2N PRIMÀRIA 2023

El divendres 10 de febrer de 2023 els alumnes de 2n de primària experimentaren una situació d'aprenentatge on simularen unes votacions amb partits polítics, urnes i taula d'eleccions. On no faltava la llista del cens electoral, el president i el secretari de taula.

PROJECTE FRIDA KHALO 3 ANYS

Els alumnes de 3 anys han treballat aquest trimestre la pintora mexicana Frida khalo on han desenvolupat tot tipus d'experiències que han servit per desenrotllar un aprenentatge significatiu.

Activitats de Comunitat               d' Aprenentatge

TREBALL COOPERATIU 1R CURS

Els alumnes de 1r curs han rep la visita dels pares i mares dels alumnes on han compartit amb els seus fills experiències sobre el seus treballs i han parlat de  costums i tradicions de la vida quotidiana.

ESCRIU UNA CARTA 2n

Els alumnes de 2n  han treballat com escriure  una carta i després l'han depositada personalment en la bústia de correus.