Música_6é de Primària_Del 05/05 al 17/05

Hola a tots i a totes,

Aquestes setmanes anem a escoltar música del romanticisme i a acompanyar una peça molt famosa. Endavant!

Activitat 1_Escoltem

He fet una llista de reproducció al meu canal de YouTube perquè escolteu una peça de cada compositor, aquests compositors són els que teníeu a la llista les setmanes anteriors. Com alguns de vosaltres ja m’havíeu entregat la tasca, he escollit les obres que m’heu escrit alguns de vosaltres. Espere que gaudiu escoltant la música.

Llista de reproducció

Activitat 2_Les emocions

El romanticisme es caracteritza per l’expressió dels sentiments. Doncs bé, en esta activitat vos demane que expresseu els vostres. Es tracta d’escollir una de les peces de la llista de reproducció i explicar-me en 5 línies, quins sentiments o emocions vos provoca, ho escriviu a un full o a ordinador i m’ho envieu al meu correu.

Activitat 3_Acompanya

Vos deixe el següent musicograma. Ja heu escoltat aquesta peça a l’activitat 1, es tracta de Carmen de George Bizet. La podeu interpretar amb qualsevol instrument casolà, per exemple amb dues culleres de fusta, colpejar una llauna, etc.

Atenció, sembla fàcil, però va ràpid!!

Si no pots veure el vídeo, fes clic ací

_____________________________________

Espere que estigueu molt bé. Vos envie una forta abraçada a tots i a totes, vos trobe a faltar.

Gaudiu de la música!

Ana Pilar Revert