Premi AD10 Projecte Lara

El passat 4 de desembre, l'associació d'inspectors INSnovae va atorgar al projecte Lara el premi Acció Docent 10 – AD10 al millor projecte d'innovació educativa.

El projecte Lara és un dels projectes que lidera l'IES Severo Ochoa com a centre d'excel·lència en informàtica dins del marc dels projectes d'innovació aplicada en FP, desenvolupat des del curs d'especialització en Intel·ligència Artificial i Big Data. El projecte consisteix en el desenvolupament d'una solució tecnològica basada en IA que facilite la comunicació de les persones que tenen dificultats en la parla.

A l'acte van acudir la directora del centre, Mercedes Valero, el cap d'estudis d'FP, Javier Perales i el docent del curs de IABD, José Robledano, en representació dels tres centres participants.

MicrosoftTeams-image (4)
MicrosoftTeams-image (5)

Este premi no fa més que reforçar la il·lusió i la bona faena realitzada per l'alumnat dels tres centres educatius participants, l'IES Severo Ochoa i l'IES Victoria Kent d'Elx, així com l'IES Gran Via d'Alacant.

En el que portem de curs hem continuat treballant en l'aplicació de captura d'àudios, a establir contacte amb més associacions que faciliten la participació de més usuaris i a formar al nou alumnat en els objectius del projecte.

Esperem poder explicar-vos més novetats del projecte en breu!