Exposició Constitucions Espanyoles

Durant el mes de febrer l’alumnat de l’IES Severo Ochoa tindrà a la seua disposició l’exposició “Constitucions Espanyoles 1812-1978”. L’obra forma part del programa d’exposicions itinerants que oferix el Servici de Cultura i el Museu de la Universitat d’Alacant.
L’exposició es desenvolupa a partir de l’evolució de les diferents constitucions espanyoles; des de l’aprovada en 1812 per les Corts Generals a Cadis, que va suposar una fita en reconéixer-se per primera vegada el principi representatiu, el de la sobirania nacional i la divisió de poders, fins a l’actual de 1978.
És una bona ocasió perquè el nostre alumnat conega millor la nostra història i les dificultats i obstacles que van haver de sortejar els nostres avantpassats. A més, podran familiaritzar-se amb alguns dels termes i ideals que formen la nostra democràcia actual.