ENTRE ELS 5 MILLORS DE LA NCL

Us pose en antecedents. Entre els mesos de setembre i novembre s'ha desenvolupat el primer campionat nacional de ciberseguretat (National Cyber League -NCL), orientat a captar i potenciar el talent d'alumnes/as d'Universitats i d'FP. La competició es va desenvolupar en dues fases: la primera classificatòria es va realitzar en setze universitats. La segona, la fase final, va anar en el Centre Universitari de la Guàrdia Civil a Madrid, entre el 14 i 16 de novembre.

Vam tindre gran satisafacción en conéixer que tres dels nostres alumnes (Joaquin, José Antonio i Sergio) es van classificar per a la final. Però ens han deixat boquiabieros al saber que després de diverses proves on van mostrar les seues habilitats, van aconseguir acabar entre els cinc millors dels cent participants. Només queda transmetre'ls la nostra felicitació i animar-los a continuar desenvolupant el seu talent.

Aprofite a més per a informar-vos que aquests alumnes, junts a altres/as, han fundat la primera comunitat d'aprenentes de Ciberseguretat (CyberS8A), on alumnes/as i docents poden participar compartint coneixements relacionats amb l'hacking etico. Us anime a conéixer-los.