La secretaria del Col·legi Públic Ferrández Cruz és un espai d’atenció al públic i gestió administrativa on es realitzen tràmits i es brinda informació a les famílies, estudiants i personal docent del centre.

El personal que treballa en la secretaria és altament capacitat i compta amb una gran experiència en l’àrea administrativa. L’atenció és amable, eficient i sempre disposada a resoldre els dubtes i inquietuds dels visitants.

Entre els serveis que es poden trobar en la secretaria del CEIP Ferrández Cruz, es troben la gestió de matrícules, certificats acadèmics, constàncies d’estudis, informes de notes i qualsevol altre tipus de document relacionat amb la gestió escolar.

A més, la secretaria del CEIP Ferrández Cruz també està disponible per a atendre les consultes i sol·licituds de les famílies i el personal docent pel que fa a temes administratius i de gestió, brindant sempre informació precisa i oportuna.

Comunicado de la Secretaría Ejecutiva de la Organización del Convenio  Andrés Bello con relación a la situación de emergencia por el Covid-19 -  Convenio Andrés Bello

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies