La secretaria del Col·legi Públic Ferrández Cruz és un espai d’atenció al públic i gestió administrativa on es realitzen tràmits i es brinda informació a les famílies, estudiants i personal docent del centre.

El personal que treballa en la secretaria és altament capacitat i compta amb una gran experiència en l’àrea administrativa. L’atenció és amable, eficient i sempre disposada a resoldre els dubtes i inquietuds dels visitants.

Entre els serveis que es poden trobar en la secretaria del CEIP Ferrández Cruz, es troben la gestió de matrícules, certificats acadèmics, constàncies d’estudis, informes de notes i qualsevol altre tipus de document relacionat amb la gestió escolar.

A més, la secretaria del CEIP Ferrández Cruz també està disponible per a atendre les consultes i sol·licituds de les famílies i el personal docent pel que fa a temes administratius i de gestió, brindant sempre informació precisa i oportuna.

Comunicado de la Secretaría Ejecutiva de la Organización del Convenio  Andrés Bello con relación a la situación de emergencia por el Covid-19 -  Convenio Andrés Bello

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies