An image illustrating the painting project at CEIP Ferrández Cruz. The scene should feature children painting on easels, using various art supplies like brushes, palettes, and canvases. Include an older man with black hair explaining or teaching the children. The background should be colorful and artistic, with elements such as paint splashes, brushes, and other art-related items, creating a lively and creative atmosphere. No text or web format should be included.

El CEIP Ferrández Cruz ha implementat el projecte de pintura com una part integral del seu currículum escolar per fomentar la creativitat i les habilitats artístiques dels alumnes. Els estudiants participen en sessions regulars on aprenen diverses tècniques de pintura, utilitzant diferents materials i estils artístics. Aquestes classes estan dissenyades per desenvolupar el pensament crític i la capacitat d’expressió personal dels alumnes. A més, els treballs d’art produïts es mostren en exposicions escolars i esdeveniments especials, oferint als estudiants una plataforma per mostrar el seu talent i contribuint a enriquir la vida cultural de la comunitat educativa.