El CEIP Ferrández Cruz ha implementat el projecte de esport com una part fonamental del seu currículum escolar, centrant-se especialment en la celebració del Dia de l’Esport. Durant aquesta jornada, es realitzen una sèrie d’activitats esportives que inclouen diverses disciplines com atletisme, futbol, bàsquet, i jocs cooperatius. Els alumnes participen activament en aquestes activitats, millorant la seva condició física i aprenent valors importants com el treball en equip, la disciplina i el respecte per les normes. A més, el Dia de l’Esport inclou competicions amigables i esdeveniments especials que fomenten l’esperit de comunitat i la motivació per superar-se, contribuint a un estil de vida saludable i actiu entre tots els participants.