A web banner for CEIP Ferrández Cruz promoting their 'Escola Fa Radio' program. The banner should feature a lively and colorful design, showcasing children engaged in creating radio content. Include elements such as microphones, headphones, and a soundboard. Make the background vibrant with school-related imagery and radio waves to emphasize the radio aspect. No text should be included in the banner.

El CEIP Ferrández Cruz utilitza el programa Escola Fa Radio com una eina educativa innovadora per a fomentar les habilitats comunicatives dels seus alumnes. Els estudiants participen activament en la creació de continguts radiofònics, des de la redacció de guions fins a la locució en directe, treballant en equip per a produir programes que aborden temes diversos d’interès general i escolar. Aquesta activitat no només millora la seva expressió oral i escrita, sinó que també potencia la seva creativitat i la capacitat de treball col·laboratiu, mentre es familiaritzen amb les tecnologies de la informació i la comunicació.