A colorful and lively banner designed for primary school, featuring children singing joyfully. The background should include musical notes, sheet music, and school-related imagery such as books, pencils, and a chalkboard. The overall design should be playful and engaging, with vibrant colors to attract young students.

El CEIP Ferrández Cruz utilitza el programa “Escola Canta” com una iniciativa per a promoure la música coral entre els seus alumnes. Els estudiants participen en assajos regulars on aprenen tècniques vocals i repertori variat, treballant colze a colze amb professors de música i directors corals professionals. Aquest programa no només millora les habilitats musicals dels alumnes, sinó que també fomenta valors com el treball en equip, la disciplina i l’expressió artística. A més, els estudiants tenen l’oportunitat de presentar el seu treball en concerts escolars i esdeveniments comunitaris, contribuint així a enfortir la vida cultural de la comunitat educativa.