El cor escolar del CEIP Ferrández Cruz funciona com una activitat on els alumnes es reuneixen regularment per assajar i perfeccionar les seues habilitats vocals. Sota la direcció d’un professor de música, els xiquets aprenen tècniques de cant, harmonització i interpretació musical. Les sessions d’assaig inclouen exercicis de respiració, escalfament vocal i pràctica de diverses cançons. A més de millorar la seua capacitat musical, els participants desenvolupen habilitats socials i treball en equip. El cor sol actuar en esdeveniments escolars, festes locals i altres celebracions, oferint als estudiants una oportunitat per mostrar el seu talent i contribuir a la vida cultural de la comunitat educativa.