El CEIP Ferrández Cruz ofereix diverses especialitats i programes educatius per a brindar una experiència educativa completa i enriquidora als seus alumnes. Entre les especialitats destacades s’inclouen:

Educació en valors: El centre educa en valors com el respecte, la solidaritat, l’empatia i la responsabilitat per a formar als alumnes com a persones íntegres i compromeses amb la societat.

Anglés: El CEIP Ferrández Cruz compta amb un programa d’ensenyament d’anglés que s’imparteix des d’edats primerenques per a garantir l’aprenentatge d’una segona llengua des d’una edat primerenca.

Música: El centre compta amb un equip docent altament qualificat que imparteix classes de música als alumnes de manera pràctica i divertida, utilitzant una àmplia varietat d’instruments.

Educació física: El CEIP Ferrández Cruz promou l’activitat física i l’esport com a valors fonamentals per a una vida saludable, i ofereix classes d’educació física per a fomentar hàbits de vida saludables i millorar el rendiment acadèmic.

Tecnologia i Robòtica: El centre compta amb una aula d’informàtica equipada amb els recursos necessaris per a formar als alumnes en l’ús de les noves tecnologies i preparar-los per al món digital.